Máte nějaký dotaz?+420 735 053 473 ahoj@bruderland.cz

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

O nás

Příběh Bruder Hraček

Jak zabavit dítě, rozvíjet jeho kreativitu a připravit ho na skutečný život? To je velmi důležitá otázka, kterou si již v roce 1926 položil Paul Bruder. Odpověď našel v plně funkčních modelech skutečných strojů, které svojí snadnou ovladatelností a vyvážením všech komponent podporují dětskou fantazii a povzbuzují ke hře. Přečtěte si celý náš příběh.

1926 - 1958

V roce 1926 začal Paul Bruder vlastníma rukama pod stejnojmennou značkou Bruder vyrábět první hračky pro děti. Po druhé světové válce pokračoval ve výrobě již tradičních hraček jeho nástupce Heinz Bruder. Ten se však nespokojil s výrobní plochou 60 metrů a začal společnost rozvíjet do větších rozměrů. V roce 1958 pak vydala společnost svůj první katalog malých hraček.

1975

Rok 1975 se stal významným mezníkem firemní historie. Společnost Bruder se poprvé objevila se svými modely na Mezinárodním veletrhu hraček v Norimberku.

1978

Firma dále rostla a budovala nové skladovací a expediční haly. Majitel společnosti následně změnil její název na BRUDER Spielwaren lnh. Heinze Brudera a značku Bruder nechal registrovat jako ochrannou známku. V té době se naprostou dominantou výroby staly malé hračky a auta. 

1978

Expanze společnosti Bruder volala po nových prostorách a tak se přestěhovala do komplexu továrny s kancelářskými prostorami v Bernbacheru. V té době měla již firma již měla 70 spolupracovníků a její význam raketově narůstal. Dalším obrovským zlomem byl nástup syna Paula Heinze Brudera, který vzal do vlastních rukou vývoj a produkci. V zápětí byla otevřena další montážní hala a skladovací prostory, které společnosti umožňovaly dynamický rozvoj především díky nové generaci modelů traktorů.

2011 - současnost

V roce 2011 uvedla společnost Bruder na trh produktovou řadu hraček Bworld. Tento zbrusu nový herní systém obsahuje modulové stavby, propracované a ohebné postavy, zvířata a další doplňky z velmi kvalitního technického plastu. Unikátní funkčnost všech komponentů, které vypadají velmi realisticky, milují děti i dospělí dodnes. Celá řada je navíc plně kompatibilní s vozidly z profesionální série 1:16. Fantazii se proto nekladou žádné meze a hra se může rozjet na plné obrátky. Modely aut, motorek, lodí a strojů si užívají především děti ve věku od 3 do 10 let. 

S láskou k lidem i planetě

Značka Bruder má skvělé know how, díky kterému se dnes řadí mezi přední výrobce hraček v Evropě. Naši zákazníci zvlášť obdivují vysokou kvalitu hraček a trvanlivost modelů včetně jejich náhradních dílů, kterou zaručuje nejen špičková znalost technologie výroby zpracování plastů s ohledem na životní prostředí a udržitelnost planety, ale i maximálně úsporná recyklace modelů. 

V naší rodinné společnosti si zakládáme na fair play při jednání se zaměstnanci i s dětmi, které naše hračky milují. Proto vás musíme upozornit na plagiáty modelů vedené pod značkou Bruder, které se do České republiky začaly dovážet z Číny. Tyto hračky nejsou pro děti bezpečné, mohou být zdraví škodlivé a jejich funkčnost zdaleka neodpovídá originálu. Nakupujte proto jen u prověřených prodejců. 

Hledání
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.