Máte nějaký dotaz? +420 735 053 473 ahoj@bruderland.cz

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Často kladené dotazy - FAQ

O nákupu

Potřebuji mít registraci, abych mohl/a nakoupit?

Registrace není potřeba, u nás můžete nakoupit i bez registrace.

Jaké jsou výhody registrace?

Jako registrovaný uživatel budete mít přehled o všech svých objednávkách, a zároveň budete moci sledovat stav vašich aktuálních objednávek. Můžete si také vytvořit seznam oblíbených produktů, abyste je při nákupu měli snadno k dispozici.

Další výhodou registrace je členství v našem věrnostním programu, díky kterému získáte přístup k mnoha výhodám. Velkoobchodní zákazníci dostanou po registraci přístup k velkoobchodním cenám. Do velkoobchodu se můžete registrovat zde

Co mám dělat, když jsem nedostal/a potvrzení o vytvoření objednávky?

Napište nám na ahoj@bruderland.cz a uveďte e-mail, který jste použili k vytvoření objednávky na našem e-shopu. Vaši objednávku zkontrolujeme a informujeme Vás o jejím stavu.

Kde najdu fakturu, když mi nepřišla na e-mail?

Fakturu naleznete v příloze emailu, který je odeslán po expedici objednávky. Pokud jste zaregistrovaní na našem e-shopu, fakturu najdete po přihlášení do svého účtu v sekci Moje objednávky. Pokud nejste registrovaní, stačí nám poslat číslo objednávky a e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena na email ahoj@bruderland.cz, fakturu Vám zašleme.

Věrnostní program

Jak se můžu zaregistrovat do věrnostního programu?

Každý registrovaný zákazník se automaticky stává členem věrnostního programu. Registrovat se můžete zde.

Jak mám sbírat a uplatnit body?

Body se automaticky připisují na váš účet (vždy 15. den po přijetí vaší objednávky). Pokud nasbíráte 70 a více bodů, můžete své body proměnit ve slevu: 1 bod = 1 Kč.  

Slevy

Nepřišla mi sleva na první nákup, co mám dělat?

Pokud sleva na první nákup nedorazila ani po několika minutách, může to být kvůli několika důvodům:

  • Nesplnění podmínek:
    • Slevu obdrží pouze zákazník, který u nás nakupuje poprvé.
    • Hodnota nákupu musí být vyšší než 999 Kč.
    • Kód je možné uplatnit pouze 7 dní od jeho obdržení.
  • Nesprávně zadaný e-mail.
    • Zkontrolujte prosím, zda jste zadali správnou e-mailovou adresu.
  • E-mail se slevou mohl spadnout do spamu či hromadných zpráv.
    • Zkontrolujte prosím tyto složky, občas se stane, že tam některý e-mail zabloudí.

Pokud není ani jedna možnost důvodem, proč Vám slevový kód nedorazil, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na e-mailu ahoj@bruderland.cz nebo na čísle +420 735 053 473. Rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit.

Nejde mi uplatnit slevový kód, jak to?

Pokud Vám slevový kód přišel, ale nedaří se Vám ho přidat k objednávce, pošlete nám e-mail na ahoj@bruderland.cz, pomůžeme Vám kód uplatnit

Dostupnost a skladovost zboží

Jak zjistím, kdy bude dostupný produkt, který je momentálně vyprodaný?

U každého produktu si můžete zapnout funkci tzv. hlídacího psa. Stačí pouze zadat váš e-mail, a jakmile bude produkt opět dostupný, napíšeme Vám e-mail. Pokud byste chtěli znát alespoň přibližný termín naskladnění určitého produktu, můžete nás kontaktovat e-mailem na adresu ahoj@bruderland.cz, a my se pokusíme zjistit, kdy k nám produkt dorazí. 

Objednávky a doručení zboží

Nepřišel mi e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?

Pokud jste neobdrželi e-mail potvrzující vytvoření objednávky, napište nám na ahoj@bruderland.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku +420 735 053 473. Vaši objednávku zkontrolujeme a dáme Vám vědět.

Kdy doručíte moji objednávku?

Objednávky odesíláme nejpozději druhý pracovní den od přijetí. V předvánočním období se však může doba expedice prodloužit. Po přijetí zásilky přepravní společností pak doba doručení závisí na zvoleném dopravci. Všechny přepravní společnosti a orientační dobu doručení najdete zde.

Kolik stojí doprava?

Cena dopravy u jednotlivých dopravců je uvedena ve druhém kroku nákupního košíku. Pokud chcete znát cenu dopředu, informace naleznete zde. Při objednávce nad 3000 Kč máte dopravu zdarma.

Jak zjistím stav své objednávky?

V momentě, kdy předáme vaši objednávku dopravci, pošleme vám e-mail s trasovacím číslem a odkazem na vámi zvolenou přepravní službu. Díky tomu můžete sledovat stav vaší objednávky.

Pokud jste registrovaní na našich webových stránkách, můžete sledovat stav vaší objednávky na vašem profilu v sekci Moje objednávky.

Mohu po odeslání objednávky změnit způsob dopravy?

Registrovaní zákazníci mohou změnit způsob dopravy i po odeslání objednávky. Je to možné pouze pokud vaše objednávka není na dobírku, nebo pokud ještě nebyla zaplacená. 

Pokud nejste registrovaný uživatel nebo máte nějaký problém se změnou způsobu dopravy, napište nám na ahoj@bruderland.cz nebo zavolejte na číslo +420 735 053 473.

Platba

Jakým způsobem u vás mohu zaplatit?

Zaplatit u nás můžete bankovním převodem, platební kartou nebo dobírkou. Všechny možnosti platby najdete ve druhém kroku nákupního košíku nebo zde.

Zadal/a jsem chybně variabilní symbol. Co mám dělat?

Napište nám prosím e-mail na ahoj@bruderland.cz, do e-mailu prosím uveďte číslo vaší objednávky. Platbu prověříme a dáme Vám vědět.

Nepřišlo mi od vás potvrzení o zaplacení objednávky. Co s tím?

Napište nám prosím e-mail na ahoj@bruderland.cz, do e-mailu prosím uveďte číslo vaší objednávky. Platbu prověříme a dáme Vám vědět.

Mohu po odeslání objednávky změnit způsob platby?

Registrovaní zákazníci mohou změnit způsob platby i po odeslání objednávky. Je to možné pouze pokud vaše objednávka není na dobírku, nebo pokud ještě nebyla zaplacená.

Pokud nejste registrovaný uživatel nebo máte nějaký problém se změnou způsobu platby, napište nám na ahoj@bruderland.cz nebo zavolejte na číslo +420 735 053 473.

Reklamace a vrácení zboží

Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?

Vyplňte prosím tento formulář. Popište v něm důvod reklamace zboží, připojte fotografii poškozeného zboží, a dejte nám vědět, jakým způsobem byste reklamaci chtěli vyřešit. Reklamaci prověříme a co nejdříve se vám ozveme.

Jakým způsobem můžu reklamovat zboží?

Vyplňte prosím tento formulář. Popište v něm důvod reklamace zboží, připojte fotografii poškozeného zboží, a dejte nám vědět, jakým způsobem byste reklamaci chtěli vyřešit. Reklamaci prověříme a co nejdříve se vám ozveme.

Mohu vrátit zboží, pokud ho z nějakého důvodu už nechci?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení objednávky. Abychom Vám mohli vrátit peníze, musí zůstat produkt i jeho obal neporušený. Pro vrácení zboží prosím vyplňte tento formulář. Co nejdříve vrácení zboží vyřešíme.

Náhradní díly

Kde najdu náhradní díly k produktům?

Veškeré dostupné náhradní díly ke konkrétnímu produktu naleznete v dolní části stránky pod popisem produktu. Zde naleznete podrobný návod, který vám pomůže náhradní díl najít.

Jak najít správný náhradní díl?

U každého modelu naleznete ve spodní části stránky pod popisem přehled náhradních dílů, které jsou určeny k danému modelu. Vyhledávání funguje i opačně, u každého náhradního dílu naleznete i modely, ke kterým je náhradní díl určen. Zde naleznete podrobný návod, který vám pomůže náhradní díl najít.

Pokud si nejste jisti, jaké náhradní díly potřebujete, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu buď přes live chat, e-mail ahoj@bruderland.cz nebo na telefonním čísle +420 735 053 473. Rádi vám s výběrem správného dílu poradíme.

Nenašli jste odpověď na otázku?

Rádi Vám pomůžeme na naší zákaznické lince. Kontaktovat nás můžete přes e-mail ahoj@bruderland.cz nebo na telefonním čísle +420 735 053 473. Zákaznická linka je pro Vás k dispozici každý všední den od 8:00 do 15:00. 


 

Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.